Odstąpienie od umowy i reklamacja

ZWROT - ODSTĄPIENIE OD UMOWY


1. Uzupełnij formularz i przygotuj zwrot


2. Wyślij paczkę 


3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrotu można dokonać do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Pobierz i uzupełnij formularz odstąpienia od umowy. Dołącz do przesyłki ze zwracanymi produktami. 

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki.

Wyślij przesyłkę ze zwracanym towarem na adres:


Firma Handlowa "Girt" Ilona Reglewska

ul. Baczyńskiego 7/22,

42-224 Częstochowa

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. 

Po odebraniu przez nas przesyłki otrzymasz wiadomość email z powiadomieniem.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu w magazynie.

Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności BLIK na numer konta, z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

REKLAMACJE


1. Wyślij email


2. Poczekaj na odpowiedź

Wyślij email na adres sklep@girt.pl z informacją o reklamacji, która będzie zawierała:

  • numer zamówienia którego dotyczy reklamacja
  • którego produktu dotyczy reklamacja
  • ilość reklamowanych produktów
Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Ustalimy satysfakcjonujące Cię rozwiązanie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel